Monday, 2 June 2014

Dreaming of Sun

Hello, hello, dear girls!
Se pare ca weekend-ul acesta soarele a preferat să își arunce razele îmbietoare pe meleaguri mult mai însorite, lăsându-ne să suspinăm după prezența sa printre stropii grei de ploaie cu iz tomnatic...Însă chiar și așa gândul meu se afla la weekendul minunat pe care l-am petrecut alături de familie înainte ca ploaia să ne dea peste cap toate planurile pe care le pusesem la cale pentru prima zi a lunii iunie, la momentele de liniște și atmosfera de care am avut parte într-un loc departe de frământările orașului. Îmi place să evadez ades din oraș, dându-l astfel la schimb pe un loc în care mă pot bucura de farmecul naturii, în care îmi pot pune gândurile în ordine și reflecta la ceea ce urmează să fac.
Am ales pentru această escapadă ceva casual, dar feminin în același timp prin accesoriile alese și blazerul de culoare neagră care oferă o tușă finală elegantă. I loved this very much, hope you'll like it too! :)











No comments:

Post a Comment