Friday, 2 May 2014

Unconventional

   Încă de la începutul săptămânii așteptam nerăbdătoare venirea mini-vacanței de 1 mai. Nu, nu plănuisem să dau o fugă până la mare- deși aș fi putut face acest lucru cu mare ușurință (lucky me!)- așa cum mai toată lumea a și făcut, de altfel, ci, mai degrabă, începusem deja să îmi schițez un ritual numai pentru mine în care să exploatez aceste clipe de libertate într-o manieră extrem de benefică și relaxantă. Sunt de părere că prima zi a lui Florar nu este altceva decât o zi obișnuită, oamenii fiind, într-un fel, "recompensați" pentru munca depusă peste an, iar transformarea ei într-un soi de "sărbătoare" comercială nu mă face decât să mă îndepărtez, cât mai rapid, de aceste convenții pe care societatea de astăzi ni le impune într-o manieră extrem de subtilă. Da, am petrecut ziua aceasta și pe meleagurile mai sudice și pline de soare ale țării noastre, însă toată forfota, tot zumzetul m-au făcut să îmi doresc să împart momentele de răgaz cu familia sau prietenii, savurând un cappuccino și depănând amintiri frumoase. 
   Pentru mica mea escapadă în natură (aka o binevenită plimbare prin parc) am optat pentru un pulover pufos de culoare albă și un pantalon ceva mai classy, ușor evazat, într-o nuanță caldă, asemănătoare norișorilor pufoși de peste zi, iar la final am "asezonat" cu accesorii bleu ciel și nude, adăugând astfel o notă de lejeritate.
Hope you like it! :)










No comments:

Post a Comment