Saturday, 3 May 2014

Golden Details

Hello, girls! Astăzi am sa va arăt manichiura de săptămâna aceasta pentru care am ales o paletă cromatică ceva mai îndrăzneață, mai exact, un galben neon perfect completat de accentele aurii. Cum îmi place să îmi schimb "design-ul" unghiuțelor mele destul de des, prefer ca în majoritatea cazurilor să îmi realizez manichiura singură, folosind ca sursă de inspirație fie elemente din spațiul înconjurător, fie ceea ce găsesc pe Pinterest sau Instagram. Dar când trebuie să merg la un eveniment sau pur și simplu vreau ceva mai aparte, nu stau pe gânduri și apelez cu încredere la serviciile profesioniștilor, care reușesc de fiecare dată să mă impresioneze într-o manieră extrem de placută.
Cum m-am trezit târziu că vreau să pun unghiuțele de săptămâna aceasta pe blog ( again!!), nu am reușit să le surprind decât într-o singură fotografie. Hope you like them!








No comments:

Post a Comment