Wednesday, 30 April 2014

Pop of Neon

Mă trezesc mângâiată de razele suave ale soarelui care încearcă, timid, să își facă loc printre o mare de nori pufoși, puși, pare-se, pe șotii. Dezmeticindu-mă, mă întreb dintr-o dată: să fi venit oare vara? Doar că vara pare să se lase așteptată anul acesta... Având în minte gândul acelor zile luungi și însorite și în dreapta o cafea delicioasă cu lapte și scorțisoară (preferata mea), mi-am spus că este timpul să aduc putină culoare în acest peisaj aproape bacovian din ultima perioadă, alegând pentru ținuta de astăzi un mix între un top neon și două piese basic - fusta neagră clasică și pantofii taupe.
Rezultatul, cred eu, este unul destul de vioi, mai ales datorită contrastului jucăuș dintre culoare/amestec de culori și non-culoare, dar care păstrează, în același timp, linia minimalistă.
Hope you like them!:)
P.S. Se pare că și soarele a ținut cu mine cât am făcut pozele! :) 






 












No comments:

Post a Comment