Monday, 17 March 2014

Spring on my nails | Pastels

  Hello girls! Odata cu venirea primaverii, nu numai garderoba noastra prinde culoare, ci si unghiutele care lasa deoparte nuantele de burgundy, emerald green sau basic-ul black pentru a face loc acordurilor calde de verde menta, roz pal sau bleu ciel care se asorteaza de minune cu explozia de culoare de afara.
De data aceasta am mers pe o combinatie mint green/ pale pink/ taupe pentru a celebra cum se cuvine venirea primaverii si razele suave ale soarelui. Cat despre mine, nu ma mai satur sa le privesc, imi par niste bombonici :)
Din pacate, m-am trezit cam tarziu ca vreau sa fac un #notd post cu ele, asa ca nu am reusit sa imortalizez decat o singura fotografie, dar am speranta ca este una destul de sugestiva :)




No comments:

Post a Comment